Thursday, March 29, 2007

Θολό τοπίο...Περπατάω στους άδειους δρόμους.Πόσο μου αρέσει να το κάνω αυτό!!!Μοναδική παρέα το τσιγάρο και οι σκέψεις μου.Απολαμβάνω τη μοναξιά.Τη μοναξιά που επέλεξα.Δεν γουστάρω πολλούς ανθρώπους γύρω μου.Δεν γουστάρω να ακούω παράπονα,γκρίνιες,φανταστικές ιστορίες και απωθημένα.Δεν γουστάρω να προσπαθήσω να καταλάβω κανέναν και δεν γουστάρω κανένας να προσπαθήσει να καταλάβει εμένα.Μίζεροι άνθρωποι παγιδευμένοι στις φοβίες τους.Εγώ θα φύγω μακριά τους.Δεν θα γίνω σαν και αυτούς.
Δυο μέρες χωρίς ξύδια.Σήμερα αποφάσισα πάλι να μείνω μέσα.Δεν άντεξα άλλο.Χορταίνω οινόπνευμα και πάλι.Δεν θυμάμαι πόσο καιρό είχα να μείνω άπιωτος ολόκληρη μέρα. Εξάρτηση?Δεν ξέρω αλλά η αλήθεια είναι οτι αυτή η φάση άρχισε να με ψιλοτρομάζει...
Έχω και άλλα να πω αλλά ως συνήθως τέτοιες στιγμές δεν μπορώ να τα βάλω σε μια σειρά.Όλα είναι μπερδεμένα μέσα στο μυαλό μου.Στριμώχνονται σκέψεις και δεν μπορούν να βγούν.Ίσως δεν ήρθε ακόμα η ώρα τους...

9 comments:

Y. K. said...

κιεμενα μου αρεσει πολυ αυτο.παρεα με το τσιγαρο μου να περπατω σε αδειους δρομους μονη μου.
καλη σου μερα φιλε μου..

ΥΓ: φαινεται οτι εχεις πολλα να πεις και οπως λες θα ερθει η ωρα ..

vampiria said...

@both:
Η ηρεμία του άδειου δρόμου καλμάρει και τη δική σου διάθεση και ανοίγει το μυαλό στις σκέψεις που δε μπορείς ακόμα να εκφράσεις... Ομολογώ ότι προσωπικά γουστάρω και τη μαλακία της παρέας και τις συζητήσεις που κάνω μαζί τους. Όμως, ο άδειος δρόμος και το σκοτάδι που σε κυκλώνει είναι εντελώς προσωπικό...

PS. No pressure! Μπορούμε νομίζω να περιμένουμε να βγουν φυσικά και αυθόρμητα οι σκέψεις σου (αν βέβαια θελήσεις να τις μοιραστείς μαζί μας)

RaZzMaTaZz said...

ίσως γι' αυτό λένε οτι τα πάντα κάτω απ' το αυλάκι είναι "ένα τσιγάρο δρόμος"
θα σου έλεγα keep walking αν δεν ακουγόταν τόσο cheesy -but any-fuckin-way, the trick is to keep breathing

Zelot said...

Πόσο υπέροχη η μοναξιά...
Σε ζηλεύω γιατί εγώ αναγκάζομαι να συναναστρέφομαι με "συμβιβασμένους"...

drunksoul said...

alicia:Και εγώ αυτήν την ώρα περιμένω

vampiria:εννοείται no pressure

razzmatazz(το πέτυχα με την τρίτη): keep breathing?Θα το θυμάμαι...

zelot:Δεν πρέπει να με ζηλεύεις.Τα περισσότερα προς το παρόν είναι σκέψεις που θέλω να τα κάνω τρόπο ζωής.Στην προσπάθεια είμαι

ΠΡΕΖΑ TV said...

Βαλε φωτια σε ο,τι σε καιει σε ο,τι σου τρωει τη ψυχη...

Κατι παραπανω θα ξερει το τραγουδι...

sorry_girl said...

Αγρύπνια αψηλάφητο ζώο.

iro* said...

Σημερα προσπαθουσα κ εγω να θυμηθω ποτε ηταν η τελευταια μερα μου χωρος καθολου αλκοολ.. Δυσκολο, κ τρομαζω κ εγω!! ..Θα δειξει.. Αλλες ειναι οι μεγαλες εξαρτησεις, μεσα μας.. Κ μεσα στη μοναξια, παλι αυτες κυριαρχουν..
Καληνυχτα η' καλημερα, οποτε το δεις!! :):):)
***

iro* said...

χωρις...***