Saturday, March 24, 2007

Γαμημένο μου ημερολόγιο,
είμαι σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Όπως πολύ καλά ξέρεις από προχτές είμαι χωρίς δουλειά. Λεφτά στην άκρη δεν υπάρχουν, για ευνόητους λόγους, οπότε πρέπει κάτι να γίνει. Χρειάζομαι δουλειά επειγόντως αλλιώς θα καταφύγω στις Μεγάλες Δυνάμεις (βλ. γονείς), πράγμα καθόλου ευχάριστο αφού και αυτοί δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση. Τόσα χρόνια πάντα κάτι βρισκόταν, δεν μπορεί τώρα να ξεμείνουμε, έτσι δεν είναι?

.........

Γιατί δεν απαντάς γαμημένο?

.........

Μια λύση δεν μου έχεις δώσει ποτέ. Μια ζωή ακούς αλλά δεν λες τίποτα. Μου φαίνεται ότι μάλλον άχρηστο είσαι. Εγώ σου λέω ότι μαλακία κάνω και εσύ κάθεσαι και με κοιτάς χωρίς να πεις κουβέντα.

.........

Πες κάτι γαμώ το θεό σου. Πες κάτι, οτιδήποτε, γιατί μα το άγιο Φούφουτο θα σε σκίσω και θα σε πετάξω στο τζάκι.

.........

Δεν έχω τζάκι? Θα βρω τζάκι ρε γαμημένο, θα σε κάνω κομματάκια και θα σε κάψω.

.........

Νομίζεις οτι κάνω πλάκα? Οτι δεν θα τολμήσω να το κάνω?

.........

Γέλα γαμημένο...Θα σου έρθει από εκεί που δεν το περιμένεις. Δεν θα σε προειδοποιήσω ξανά, στο λέω. Κάποιο βράδυ που θα γυρίσω με τα μάτια ανάποδα θα καταλάβεις μέχρι πού μπορώ να φτάσω.

.........

Τι έγινε? Χεστήκαμε? Τώρα θέλεις να μιλήσεις, έτσι? Για λέγε να δούμε.

.........

Ζιγκολό? Μια φορά είπες μια ιδέα και ήταν μαλακία. Δεν την κόβω καλύτερα να την πετάξω στα σκυλιά να τη φάνε?

.........

Τι γιατί ρε γαμημένο? Δεν γουστάρω να παλεύω με τις πατσές της κάθε κωλόγριας. Άσε που τώρα τελευταία έχω κάνει και μια μικρή ξυδόμπακα και χάλασε η αρχαιοελληνική κορμοστασιά μου, οπότε μάλλον δεν θα δω προκοπή.

.........

Να δώσω κώλο? Ε όχι ρε γαμημένο να φτάσω μέχρι εκεί. Δεν έχω απελπιστεί και τόσο. Το ενδεχόμενο να βρω μια κανονική δουλειά δεν περνάει απ’ το μυαλό σου? Ποιο μυαλό σου δηλαδή...ένα ημερολόγιο είσαι.

.........

Μάλλον παίζεις με τον πόνο μου. Εγώ σου λέω το πρόβλημά μου και εσύ κάνεις πλάκα.

.........

Παράτα το γαμημένο, δεν κάνεις για συμβουλές. Είσαι φτιαγμένο μόνο για να ακούς.Αν περιμένω από εσένα με βλέπω έξω από καμιά εκκλησία να ζητιανεύω και όπως ξέρεις από τους θεοσεβούμενους μάλλον αρχίδια θα πάρω. Θα τη βρω την άκρη ρε γαμημένο μόνος μου και τότε θα μου τα κλάσεις κανονικά. Τότε θα με παρακαλάς να σου πω μια κουβέντα αλλά εγώ δεν θα σου δίνω σημασία.

.........

Δεν θέλω ν’ ακούσω κουβέντα!!!

.........

Όχι, να μην πεις τίποτα!!! Γαμημένο...

10 comments:

Swell said...

The game commences at the usual fee plus expenses...

vampiria said...

Βασικά, το ημερολόγιο παίρνει ζωή από εσένα! Μόνο του είναι ένα μάτσο λευκά χαρτιά χωρίς ζωή. Εσύ βρίσκεις απαντήσεις μέσα από τις προηγούμενες σκέψεις σου, γιατί εκείνο είναι μόνο το "μέσο".

PS. Σε βλέπω ως άλλο Richard Gere να προβάρεις πουκαμισάκια! Για να δω, σου πάει; χιχι

Y. K. said...

λοιπον εχω χασει επεισοδια εδω εε? δε θελω ηττοπαθειες φιλε μου..
παρε αγγελιες κι ενα χοντρο κοκκινο μαρκαδορο (ξερεις οπως κανουν στις ταινιες) και αρχισε να κυκλωνεις..ρωτα γνωστους και φιλους αν εχουν κατι υποψιν τους για δουλεια..
βαλε κατω τα προσοντα σου ενα ενα και μην κανεις εκπτωσεις σε αυτα που θελεις.αφου δε σου αρεσε η προηγουμενη δουλεια σου, μη βρεις κατι παρομοιο επ ουδενι.
αντε και περιμενουμε νεα-ευχαριστα νεα!
φιλια

drunksoul said...

kosta:έτσι ακριβώς.Ακριβώς όμως.

vampiria:Richard Gere?Τι να κλάσει το μπάζο μπροστά μου?

alicia:ηττοπάθεια ποτέ.Όσο για προσόντα και τέτοια δεν με απασχολούν προς το παρόν.Κάτι για να βγει το αύριο και το μεθαύριο.Μόνο αυτό σκέφτομαι.

vampiria said...

Αυτά είναι! Τέτοια θέλω να ακούω και εκτός αυτού θα συμφωνήσω απόλυτα με την alicia! Ποτέ ηττοπάθειες (ειδικά αν ο Gere μπροστά σου είναι μπάζο! χιχι)

Blogaki said...

Έτσι που του μιλάς πως να σου απαντήσει το γαμημένο;;;;

Έλα, μη χωλοσκάς! :)

Gwgw said...

Εγώ πάντως χαμογέλασα τουλάχιστον με την αρχή του post "γαμημένο μου ημερολόγιο..." Καλό!! Κατά τα άλλα αφού διάβασα και αυτό και το επόμενο post σου μόλις τώρα δεν ξέρω...είπες δεν γουστάρεις πολλούς ανθρώπους κοντά σου...και έτσι no comments σέβομαι τα θέλω σου!;-)

drunksoul said...

vampiria:οτι είναι μπάζο μπροστά μου είναι

blogaki:μόνο έτσι καταλαβαίνει

γωγώ:εγώ μιλάω για συγκεκριμένες καταστάσεις και πρόσωπα.

Catherine said...

Γαμημενο μου ημερολόγιο...όλα τα λεφτά!

vampiria said...

@drunksoul:
Ε, τότε, αγάπη μου, προχώρα-προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα και άσε το γαμημένο να μην απαντάει!

Φιλιά