Monday, June 4, 2007

Βαρέθηκα...Βαρέθηκα τα πάντα όμως. Τελικά κατέληξα να με τραβάει η καθημερινότητα, πράγμα που πίστευα ότι δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Βολεύτηκα με σκατοδουλειές της πλάκας μόνο και μόνο για να βγάζω τσιγάρα και ποτά. Βέβαια πέρασα πολύ ωραία τα τελευταία τέσσερα χρόνια αλλά πλέον δεν μου είναι αρκετό αυτό. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον...Μάλλον ήρθε η ώρα για αποφάσεις, για αλλαγές. Σκέφτομαι να πάω στρατό και δεν πιστεύω τον εαυτό μου. Ένα χρόνο πριν έλεγα ότι θα πάω μόνο όταν δεν θα μπορώ να πάρω άλλη αναβολή αλλά πλέον η θητεία μου φαίνεται σαν ένα εμπόδιο, που αν δεν βγει από μπροστά μου ότι και να κανονίζω θα είναι εφήμερο. Απ’ την άλλη θέλω να πάω εξωτερικό για δουλειά. Βέβαια πτυχίο δεν έχω πάρει ακόμα αλλά οχτώ μαθήματα έχω οπότε κάτι μπορεί να γίνει. Μάλλον θα την κάνω για στρατό και μετά θα αρχίσω να ψάχνομαι.Το σίγουρο είναι ότι θα την παρατήσω αυτή τη δουλειά. Τα τελευταία χρόνια έχω σερβίρει όλη τη πόλη. Βέβαια και την προηγούμενη δουλειά που δεν ήταν σερβίρισμα δεν την άντεχα με τίποτα. Ίσως γιατί και εκείνη δεν τη θεωρούσα «κανονική δουλειά». Βασικά αυτό ήταν πάντα το πρόβλημα, όλες οι δουλειές ξεκινούσαν με την προοπτική ότι θα κρατήσουν το πολύ μερικούς μήνες. Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειαζόμουν και τίποτα άλλο. Τώρα όμως νομίζω οτι θέλω κάτι που να το γουστάρω κιόλας. Μου έβαλε και φιτιλιές μια πρώην που είδα προχτές...Της φαινόταν παράξενο που είμαι ακόμα στην ίδια φάση, λες και έχουν περάσει δέκα χρόνια. Δυόμισι χρόνια πέρασαν και ούτε που το κατάλαβα. Και στην τελική δεν μεγάλωσα κιόλας.
Πάλι μαλακίες γράφω...Πάω για ούζα. Μπορεί απλά να χρειάζομαι διακοπές.

18 comments:

Alpha said...

κάντα όλα

πήγαινε φαντάρος να ξεμπερδεύεις κατ αρχήν και μετά κάντην για έξω αν κάτι σε τραβάει

είμαι σίγουρος ότι θα τα πας μια χαρά

έχεις την τρέλα που χρειάζεται

μόνο κύτα να την ισοροπήσεις-όχι να την χάσεις

sorry_girl said...

Φύγε για στρατό.
Και μετά θα δεις, όλα θα είναι αλλιώς, αν εκμεταλλευτείς αυτό το χρόνο.
Δεν γράφεις μαλακίες.Μάλλον είναι τα καμπανάκια του χρόνου που χτυπήσανε.Καλό είναι.Δεν κοιμόμαστε όρθιοι χάρη σε αυτά.

trying escape the truth said...
This comment has been removed by the author.
trying escape the truth said...

Το "σερβιτοριλίκι" είναι ο ορισμός του "ουδέν μονιμότερο του προσωρινου". Κάποτε το σιχαίνεσαι και εγώ αυτό είχα παθει αλλά λόγω φύλου δεν πήγα στρατό απλά παριατήθηκα. Πιες μερικά ούζα κι αν συνεχίσεις να θες στρατό πήγαινε αν όχι απλά παραιτήσου κ απόλαυσε την υπόλοιπη φοιτητική ζωή σου(όσο για τα βλέμματα των πρώην, μην πτοείσαι!) - κάτι πηγα να γράψω από πανω αλλά τα έκανα όλα χάλια και ξαναγραψα το σχόλιο!

drunksoul said...

mosaic και sorry_girl μάλλον αυτό θα κάνω.

trying escape the truth η φοιτητική ζωή μου δεν έχει υπόλοιπο, περίσσευμα έχει γι' αυτό έχω αρχίσει να σπάζομαι λίγο. Καλώς ήρθες.

the dagger said...

Κάνε ό,τι νομίζεις πως πρέπει να κάνεις. Το "πρέπει" για σένα... Πολλά παραδείγματα έχουν δείξει, σ' εμένα, τουλάχιστον, ότι το ένστικτο είναι κάτι που δεν προδίδει συχνά, οπότε, ίσως να είναι καιρός ν' ακολουθήσεις το δικό σου... Ακόμα κι αν κάνεις λάθος, θα το 'χεις κάνει μόνος σου. Αλλά, εμπιστέψου τον εαυτό σου, και όλα καλά θα πάνε!

trying escape the truth said...

Εχει αρκετό αλκοόλ το site και είπα να περνάω που και που! Καλώς σε βρήκα και εγώ. Τότε απλά πήγαινε στο επόμενο στάδιο όποιο κι αν είναι αυτό. Ο στρατός έτσι κι αλλιώς μέσα στο πρόγραμμα είναι όσο πιο νωρίς τόσο το καλύτερο (έτσι έχω ακούσει)

drunksoul said...

the dagger :Αυτό το ένστικτο είναι που με τρελαίνει...Μία το ένα μία το άλλο μου δείχνει. Βλέπουμε...

trying escape the truth (έχεις και μεγάλο όνομα) :Από αλκοόλ όσο θέλεις. Να περνάς...

trying escape the truth said...

Μην το γράφεις όλο και εσύ (προτεινόμενα από άλλους εναλλακτικά ονόματα: escape, δραπέτης!) Θα περνάω για μερικές επισκέψεις είναι καλό το αλκοόλ που και που ..

Y. K. said...

δε γραφεις μαλακιες..
χρειαζεσαι διακοπες ,ναι,να ξεφυγεις.
και η φαση που εισαι διαρκει μονο οσο το θες εσυ..
και απο οσο καταλαβαινω εχεις τοσα ονειρα που σε λιγο ,θα δεις, θα βγαλεις φτερα..;)

drunksoul said...

Χρειάζομαι διακοπές αλλά με κόβω να σταματάω τη δουλειά για την εξεταστική οπότε μάλλον θα πάρω πούλο.Ίδωμεν...Εσύ τι κάνεις ρε ψυχή?

Dannossiel said...

σε καταλαβαινω...απλα ειναι δυσκολη αποφαση...κι εγω σε παρομοια φαση ειμαι...απλα λεω αντε λιγο ακομη,μια ζωη στη ρουρινα θα μαι,αντε λιγη καλοπεραση και καθολου προγραμμα ακομη...
δεν ξερω...

drunksoul said...

Όταν λες σε παρόμοια φάση δεν πιστεύω να εννοείς το στρατό..."Λίγη καλοπέραση και καθόλου πρόγραμμα". Ακριβώς έτσι...

mamba ...black mamba said...

το "σερβιτοριλικι" ειναι καλυτερο απο το "φανταριλικι".

Φυγε στο εξωτερικό και μην πας στρατο.

"κανε πίσω ήρθε ο καιρος να ξεχασεις
Στις τουαλέτες τα όνειρα σου θα ξεράσεις
θα χαλαρωσεις και θα μπεις στη σειρα"
ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ.

drunksoul said...

mamba η μαλακία είναι οτι ο στρατός δεν βιάζεται, έχει υπομονή και περιμένει, να ξεφύγεις δεν παίζει...

iro* said...

Τεηκ γιορ τα'ι'μ....
Μαλακια ο στρατος...
Γεια μας!!!
***

trying escape the truth said...

Άκυρη υποσημείωση αν πας στρατό θα έχεις και περισσότερες άδειες και καλά για την σχολή (αλλά καλύτερα πήγαινε διάκοπές και ότνα με το καλό γυρίσεις το ξανασκέφτεσαι!)

Zelot said...

Τώρα τι να πρωτοπώ;
Αν δεν είναι η πρώτη φορά που το σκέφτηκες, μάλλον δεν χρειάζεσαι διακοπές, αλλά όντως να βάλεις κάποια σχέδια για το μέλλον. Πάντως δεν θα έπρεπε να μετανιώνεις για το παρελθόν. Ούτως ή άλλως όλοι εξελισσόμαστε και αυτό δεν φαίνεται μόνο από την επαγγελματική κατάσταση...
Παρόλα αυτά ελπίζω τα... ούζα να βοήθησαν...