Thursday, June 14, 2007

Νύχτα που κρύβεις μέσα σου τον πιο μεγάλο ήλιο
αυτήν που αγαπώ
νύχτα λιμάνι απάνεμο αν μόνος απομείνω
σε σένα θα δοθώ

Της νύχτας η κρυφή θωριά και της καρδιάς η ψύχρα
είναι βαριά αν μοναχά η εικόνα της μου μείνει
όνειρο θα ‘ναι ψεύτικο στα χείλη μου μια πίκρα
του Μανδραγόρα το φιλί η μοναξιά θα πίνει

Νύχτα που κρύβεις μέσα σου τον πιο δειλό μου πόθο
αυτήν που τυραννώ
νύχτα σεντούκι ολόκλειστο με ψέματα γεμάτο
στα πόδια μου ας σταθώ

Νύχτα στα σπλάχνα σου έγειρα κοιμήθηκα για λίγο
και στης ψυχής το μαύρο σου τραγούδι δόθηκα
νύχτα μια μέρα μου 'δωσες, να μείνω ή να φύγω
κι απ' τη δικιά μου σκοτεινιά στο φως σου χώθηκα

Νύχτα τα μάτια μου έκλεισα να φύγω απ' τους ανθρώπους
αυτούς που αγαπώ
νύχτα με καταράστηκες να ζω σ' ανίερους τόπους
μ' αυτούς που εξαπατώ

16 comments:

the dagger said...

Και, μια και είμαι εδώ, έχω να πω ότι είναι γαμάτο το ποίημα, όμως η τελευταία στροφή τα σπάει...

drunksoul said...

Χαίρομαι που σου άρεσε.Άρα τώρα μπορεί να αλλάξεις άποψη για τα ελληνικά.Διάφα Κρίνα και ξερό ψωμί...

vampiria said...

Μεθυσμένο μου, οι στίχοι είναι φοβεροί και θα συμφωνήσω με την The Dagger!

Όμως εγώ θα κάνω ένα σχολιάκι για το προηγούμενο post που δεν ήθελα να χάσεις!Πολύ καλά κάνεις και είσαι ο εαυτός σου μέσα από τα posts σου! Και γιατί να μην είσαι; Γιατί να υποκριθείς άλλωστε σε ένα χώρο που ουσιαστικά δεν έχεις να αποδείξεις κάτι, γιατί δεν περιμένεις και κάτι! Δεν υπάρχουν φωτογραφικές εδώ, ούτε κάμερες, ούτε φώτα. Θα μου πεις βέβαια ότι ένας λόγος παραπάνω να δηλώσεις ό,τι γουστάρεις! Σύμφωνοι! Το αν θα κρυφτείς όμως ή θα δειχτείς μέσα από "ψέματα" είναι στάση ζωής νομίζω. Το κάνεις και στην καθημερινότητά σου αλλά πιο διακριτικά γιατί εκεί σε βλέπουν! Η ανωνυμία το διευκολύνει! Προσωπικά, είμαι αυτό που φαίνομαι (με μια μικρή δόση έμπνευσης στα ποιήματα, με αλκοόλ στο αίμα κάποιες άλλες). Και γουστάρω να πιστεύω ότι όσοι μου μιλούν, σε όσους μιλάω είναι επίσης "αληθινοί"! Σε φιλώ πολύ

Καλημέρες...

drunksoul said...

vampiria οι στίχοι όντως είναι φοβεροί. Όσο για το προηγούμενο στόχευε συγκεκριμένο άτομο.

trying escape the truth said...

Ψηφίζω κι εγώ τελευταία στροφή!! (σε μένα μεταφράζεται άφησα ότι αγάπησα και ότι μισούσα κράτησα ή κάπως έτσι αν θυμόμουν και που ή πως ακριβώς είχα ακούσει το στίχο τι καλά που θα ταν!)
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο γιατί απλά πιστεύω ότι τα λέει όλα το post σου
Καλησπέρα :-)

iro* said...

Με συγκινησες με τα Κρινα...
Ομορφο το προηγουμενο ποστ σου
(δεν ξερω αν ειναι η καταλληλη λεξη, παντως ηταν ομορφο!!)
***

mamba ...black mamba said...

δεν θα μαζευει ουρανο για να με πλυνει
δεν θα κρατα βασιλικο ή φύλλα δυοσμου...
συνδυαστικά με το προηγούμενο post σου, αν καταλαβαινεις τι εννοω...

drunksoul said...

escape εμένα βασικά μου αρέσει πιο πολύ η δεύτερη.

iro όμορφο...?

mamba
Σου γράφω μέσα από παράθυρα κλειστά
εγώ που γιόρτασα πολύ με τους απ'έξω
και'να που έστειλες απόψε για να παίξω
αγάπης φάντασμα,τι κόσμο συναντά?

Θέλω να μάθω τον συνδυασμό που έκανες με το προηγούμενο post.Αν θέλεις δηλαδή.

Y. K. said...

καλη νεα αρχη λοιπον :)
πανεμορφο κομματι. τα κρινα παντα αγαπημενα μου :)

φιλια drunksoul.

trying escape the truth said...

Δεκτό αλλά θα μείνω στην άποψη μου!! Τελευταία και ξανά τελευταία. Αν και ολόκληρο είναι απίστευτο ο καθένας κρατάει το κομμάτι που του ταιριάζει ή του αρέσει.
πχ
Θα ρθει τη μέρα που σπαράσσεται το φως μου .... γονιός δεν θα ναι να μου πει σήκω και ντύσου καιρός να ζήσουμε παιδί μου ξημερώνει.

mamba ...black mamba said...

απλα ενας συνειρμος
Απο οτι φαινεται μονο δικος μου :D
δεν εχει σημασια.

drunksoul said...

alicia το ξέρω οτι συμφωνούμε μουσικά.

escape δεκτό αλλά θα μείνω και γω στην άποψή μου.Δεύτερη και πάλι δεύτερη...

mamba έχει σημασία αλλά δεν πειράζει. Για το όλο σκηνικό εδώ μέσα μιλάς?

mamba ...black mamba said...

ναι, για ολο το σκηνικό στην blogosfaira.
αλλα δεν με πολυαπασχολει.
περαστική είμαι και πάλι...
(με 2 deponakia περνάω...!)

drunksoul said...

Με δυο deponakia περνάς? Καλό αυτό...

Dannossiel said...

πολύ αληθινό...οδυνηρά θα έλεγα...

tanguera said...

Τι ωραίο τραγούδι.
Το αγαπημένο μου από αυτό το δίσκο...
Εύγε