Thursday, June 14, 2007

Τέτοια ώρα τέτοια λόγια...Είμαι χεσμένος και πάει καιρός που έχω να γράψω έτσι... Υποτίθεται οτι ξεκίνησα να γράφω μόνο όταν έχω κάτι να πω. Λοιπόν τώρα που δεν βλέπω την μύτη μου ξέρω οτι όλα είναι για τον πούτσο... Μπερδεύτηκα στην κλίκα των blogs χωρίς να καταλάβω τι με χτύπησε. Κατάλαβα οτι σχολιάζουν τα κείμενά μου μόνο αφού τους έχω σχολιάσει εγώ... Πρέπει να καταλάβετε όλοι οτι όταν λέω (γράφω) κάτι δεν προέρχεται από σκέψη βαθειά ή κάτι τέτοιο... Όταν μου κατεβαίνει κάτι στο κεφάλι το γράφω... Σχολιάζω κείμενα που ποτέ δεν ασχολήθηκαν μαζί μου. Πολύ απλά δεν με νοιάζει... Όταν πιστεύω οτι έχω κάτι να πω το λέω, αλλιώς το βουλώνω... Διαβάζω ανθρώπους που έχουν πολλά να πουν και ίσως απλά δεν το έχουν καταλάβει... Ανθρώπους που μπορούν να αισθανθούν πολλλά χωρίς να ζητήσουν εξηγήσεις... Μικρέ ανθρωπάκο ο καθένας μπορεί να αγπάει τον διπλανό του χωρίς να ξέρει γιατί... Απλά μπορεί να νιώσει την αγτάπη... Πραγματικά σε όποιον έχω μιλήσει (σχολιάσει) το έκανα γιατί πίστεψα οτι έχω κάτι να πω... Μπορεί να είμαι απλά μαλάκας. Δεν με νοιάζει να έχω πολλά σχόλια, με νοιάζει να με ακούν (διαβάζουν) αυτοί πόυ έχω εγώ επιλέξει. Είμαι μικρός ακόμα, μόλις 24, αλλά γαμώ το χριστό μου έχω ζήσει όσα πολλοί θα ζήσουν σε δεκαπέντε ζωές. Σου ακούγεται τρελό αυτό αλλά δεν με νοιάζει γιατί δεν με ξέρεις, έτσι δεν είναι? Δεν ξέρεις ποιός είμαι εγώ, τι έχω νιώσει, τι έχω δει, τι έχω ζήσει... Ο καθένας λέει (γράφει) ότι θέλει για τον εαυτό του. Σχολιάζω και δεν ξέρω σε ποιόν μιλάω... Άντρες που παριστάνουν τις γυναίκες και γυναίκες που παριστάνουν τους άντρες. Και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Εγώ είμαι αυτό που βλέπετε (διαβάζετε) και δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω για να πείσω κάποιον. Απλά ζητάω απ' τον καθένα που μπαίνει στο δικό μου "κόσμο" να είναι ο εαυτός του... Ότι διαβάζετε είναι η πραγματικότητα και αν έχετε κάτι να πείτε καλώς, αλλιώς πάρτε τον πούλο και μη μου τα πρήζετε. Καλώς σας βρήκα. Κάνω μια καινούργια αρχή...

11 comments:

trying escape the truth said...

Μια χαρά τα λες. Αυτή η ώρα είναι ότι πρέπει για "drunk blogs" τα σχόλια είναι σαν τους φίλους δεν τους μετράς με αριθμούς, μετράς μόνο αν έχουν να σου πουν κάτι (μία λύση μία ιδέα και όχι μια επιβεβαίωση ή να σου χαϊδέψουν τα αυτιά)

charlie alexandra said...

sosta ta osa les an kai nomizo oti einai only human na kolakevesai otan kapoioi se prosexoun kai se protimoun k na prospatheis na tous to antigirizeis diavazontas ki esi ta osa exoun na poun... apo kei mexri tin klika vevaia iparxoun polla stadia... gi'afto kai polloi kaname dialeimata.
apo tin alli to poso oi bloggers tha meinoun aprosopoi kai anonimoi eksartatai ki apo sena. ksero pollous pou gnoristikame metaksi mas k allaksame afto to dedomeno...
poli filosofisa. pao gia voutia
mouts

Anonymous said...

Ότι βλέπεις έξω στο δρόμο, βλέπεις κι εδώ μέσα.
Μην μπερδεύεσαι.
Γεια μας!
;)

the dagger said...

Είτε σε blog, είτε κατά πρόσωπο, κάνεις την καλύτερη δουλειά, να τα λες χύμα, drunksoul! Κι αυτό μετράει πολύ περισσότερο από πολλά άλλα πράγματα. Και πιστεύω ότι τα καλύτερα και τα πιο πετυχημένα είναι αυτά που λέγονται όταν υπάρχει λόγος και βγαίνουν απ' την ψυχή, είτε με ξύδια, είτε χωρίς...

Ψυχος said...

Μη τα βαζεις με τα μπλογκς φιλε μου.
Ο καθενας θα παρει αυτο που του πρεπει.

Οσο για το ποιος εισαι εσυ και τι εχεις ζησει.

Ο καθενας εχει τη μικρη του ιστορια με κεντρο του συμπαντος την κοιλια του. Οσο κανεις ζοομ αουτ τοσα περισσοτερα βλεπεις.

drunksoul said...

escape :ακριβώς έτσι.

charlie :καλές βουτιές...

μωβ ξανά :όπως πάντα χτύπησες διάνα.

the dagger :συμφωνώ οτι τα καλύτερα είναι αυτά που βγαίνουν απ'την ψυχή.

ψύχος :πρώτα να σου πω οτι η τελευταία σου κουβέντα ήταν πραγματικά πολύ ωραία.Δεν τα βάζω με τα blogs αλλά με κάποιους ανθρώπους.Όσο για το ποιος είμαι και το τι έχω ζήσει πρέπει να σου πω οτι το post αυτό γράφτηκε κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και απευθύνεται σε συγκεκριμένο άτομο που περνάει από εδώ χωρίς βέβαια να σχολιάζει.Οπότε γι'αυτόν αυτά που έγραψα σημαίνουν κάποια πράγματα.

Dannossiel said...

σωστός...
αν δεν ήσουν τόσο σοβαρός θα κανα καφρίλα και θα λεγα ότι στ αλήθεια με λένε Κώστα,είμαι τριχωτός και βρωμάω αλλά και η καφρίλα έχει τα όρια της...και αυτό είμαι στ αλήθεια...ένας κάφρος με όρια κι ευαισθησίες...ελπίζω να με δέχεσαι γι αυτό που είμαι...

drunksoul said...

Δηλαδή στο post για την ποδολαγνεία η φωτό δεν ήταν δικιά σου?Μου χάλασες την ονείρωξη...

Dannossiel said...

lol...δικιά μου είναι η φωτό...και μπορείς να χεις όσες ονειρώξεις θες...

FuSmOKer said...

Καλά κοίτα πολλοί εδώ μέσα στα blogs κάνουν δημόσιες σχέσεις. Όπως έξω.
Γράφτους στ΄αρχίδια σου.

Καλά κάνεις και ξηγιέσαι έτσι. Τουλάχιστον είσαι εσύ.
Τώρα το αν αρέσεις έρχεται σε τελευταία μοίρα.. Σημασία έχει να είσαι αυτός που είσαι.
:)

{Εγώ σε καταλαβαίνω όταν λες ότι είσαι μόλις 24 αλλά έχεις ζήσει τα δικά σου :) }

Να προσέχεις ρε!

Vany said...

Μπορούν να πάνε όλοι να κάνουν καμιά βουτιά να συνέλθουν;Τι κι αν έχεις σχόλια,τι κι αν δεν έχεις;Τα blogs υποτίθεται ότι είναι διαδικτυακά ημερολόγια που ο καθένας γράφει ό,τι τον προβληματίζει.Και όχι ό,τι γουστάρει ο χ και ο ψ να διαβάσει.
Βαρέθηκα να βλέπω κείμενα που χαϊδεύουν αυτάκια